چگونه از موتور سیکلت در برابر سرقت محافظت کنیم

folder_openدسته‌بندی نشده
commentبدون دیدگاه

 

چگونه از موتور سیکلت در برابر سرقت محافظت کنیم

 

اگر موتورسیکلت دارید و می ترسید دزدیده شود، برای محافظت از آن اقداماتی را در نظر بگیرید. این پیشنهادات اثبات کامل نیستند، زیرا دزدی که واقعاً موتورسیکلت شما را می خواهد، به احتمال زیاد در نهایت آن را دریافت خواهد کرد. با این حال، هدف شما باید ایجاد عوامل بازدارنده کافی باشد تا دزد دست از تلاش بردارد. بهترین راه برای محافظت از موتورسیکلت خود در برابر سرقت این است که تا حد امکان از مراحل زیر استفاده کنید.

مراحل

 

1

از قفل داخلی موتورسیکلت خود استفاده کنید، اما فقط به عنوان یک مانع اضافی برای سارقان. حتی اگر این قفل ها به راحتی شکسته شوند، هنوز هم باید در کنار سایر روش های حفاظت استفاده شوند.[1]

 

2

قفل های ترمز دیسکی را به عنوان بخشی از محافظت خود در برابر دزدان موتورسیکلت خود در نظر بگیرید. قفل های ترمز دیسکی وصل شده اند تا دزدها نتوانند موتورسیکلت شما را دور بزنند.

3

با ایجاد عوامل بازدارنده مکانیکی، دزدی موتورسیکلت شما را برای سارقان موتورسیکلت دشوار کنید. برای مثال، می توانید فیوز را بکشید، درپوش شمع را باز کنید یا گاز را ببندید. امیدواریم دزدها تصور کنند که موتورسیکلت شما خراب است، یا ممکن است از تلاش برای کشف این موضوع صرف نظر کنند.

 

4

یک کلید کشتن مخفی را به موتورسیکلت خود وصل کنید تا یک دزد بالقوه موتورسیکلت مجبور شود آن را جستجو کند تا موتورسیکلت را راه اندازی کند. یک سوئیچ kill باید فشار داده شود در حالی که راکب موتورسیکلت را شروع می کند.[3]

 

5

اگر خارج از منزل هستید، موتور خود را در فضای باز و در مکانی شلوغ پارک کنید. در حالت ایده آل، اگر به رستوران می روید، آن را در جایی بگذارید که بتوانید آن را ببینید. در خانه، اگر در خانه گاراژ ندارید، حتما موتور خود را در مکانی محتاط پارک کنید. ممکن است بخواهید موتورسیکلت را با برزنت بپوشانید، به خصوص اگر پول زیادی برای تعمیر موتورسیکلت خود سرمایه گذاری کرده باشید. شما نمی خواهید علاقه به وسوسه تبدیل شود.[4]

در صورت امکان، آن را در جایی پارک کنید که به راحتی در دسترس نباشد. اگر رسیدن به موتورسیکلت یا حرکت دادن از آن سخت باشد، هدف کمتری خواهد بود. کمی ناراحتی اضافی برای شما می تواند ارزش آن را داشته باشد.

 

6

در صورت امکان موتور سیکلت خود را به یک جسم ثابت متصل کرده و قفل کنید. گزینه دیگر این است که چرخ های خود را با زنجیر به موتورسیکلت دوست خود وصل کنید.[5]

 

7

هرگز موتورسیکلت خود را حتی برای چند لحظه در حال حرکت رها نکنید. فقط چند ثانیه طول می کشد تا کسی روی موتورسیکلت شما بپرد و پیاده شود. همچنین کلیدهای خود را در هیچ کجای موتورسیکلت خود پنهان نکنید.

 

نکات

نصب یک سیستم ردیابی را در موتور سیکلت خود در نظر بگیرید، به خصوص اگر یک موتورسیکلت گران قیمت با به روز رسانی های پرهزینه دارید. با این سیستم نوع gps، می‌دانید موتورسیکلت خود را به کجا برده‌اند و امیدوارم بتوانید آن را بدون آسیب بازیابی کنید.

 

موتورسیکلت خود را بیمه کنید تا اگر به سرقت رفت، حداقل ضرر مالی نخواهید داشت. با این حال، اگر زمان و پول زیادی را برای شخصی سازی موتورسیکلت خود سرمایه گذاری کرده اید، این گزینه آن را توجیه نمی کند. بهترین شرط این است که همه این ایده ها را در تلاش خود برای محافظت از موتورسیکلت خود در برابر دزدان به کار ببرید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست